lördag 20 juni 2009

The bottle's empty

Jag tror detta är mitt sista inlägg nu på ett tag iaf. Beror väl på hur bra jag hanterar de närmsta dagarna :P Spriten är slut, och nu blir det ingen ny. Jag ska sluta. Men AA är ändå för förlorare (A) Det är ju inte som om jag inte kan sluta om jag vill. Jag slutar ju nu. See?

Det har knappt varit in någon alls på den här bloggen, vilket jag nästan är tacksam för. Vill inte att nån ska veta vem jag är för jag är rätt patetisk. Men..
Gårkvällen då? Jo, snefylla som ni såg, men det gick över. Fick i mig lite mer o då blev de paaartyyy igen. Det var en helt okej kväll. Jag är stolt. Gjorde ingenting dumt! Tror jag då ;S
Hursomhelst, nu ska jag bara vara lite mer patetisk, sen så hör ni inte av mig på ett tag ;)

What do I got to do to make you want me?
What do I got to do to be heard?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar